Šiuo metu BMW dyzeliniuose varikliuose dažniausiai pasitaikanti problema yra anglies sankaupos (carbon build up). Dėl tiesioginio įpurškimo variklio specifikos, įprasta, kad įsiurbimo kolektorius, sūkurinių sklendžių kanalai, EGR ir droselinės sklendės korpusas būna "užkimšti" anglies nuosėdomis. Dėl to gali sutrikti veikimas, atsirasti uždegimo sutrikimų, sugesti variklio komponentai ir sutrikti variklio veikimo režimas, ko pasėkoje sumažės variklio galingumas (limp mode).
Labai dažnai transporto priemonėms su susikaupusiomis anglies nuosėdomis būdingi nestabilios tuščios eigos apsukos, užsideganti variklio patikrinimo lemputė, padidėjusios degalų sąnaudos ir galios sumažėjimas (limp mode). Neretai transporto priemonėms diagnozuojama, kad reikia naujų degalų purkštukų, nors iš tikrųjų variklio darbas sutrinka dėl susikaupusiu anglies nuosėdų.
Yra keletas būdų - nuimti įsiurbimo kolektorių ir kitus susijusios variklio komponentus, plauti ultragarsu arba užmerkus visus elementus į specialia chemiją.
BMW dyzelinių variklių įsiurbimo kolektoriaus valymą paprastai reikia atlikti kas 60-80 tūkst. km, priklausomai nuo transporto priemonės važiavimo įpročių.