FORGOT YOUR DETAILS?

3D RATŲ SUVEDIMAS

3D ratų suvedimas leidžia mūsų mechanikams atlikti tiksliausią visų tipų automobilių ratų suvedimą. Tai atliekama naudojant 2 kameras, kurios atlieka kiekvieno rato matavimus, o kiekvienoje jutiklio galvutėje yra integruota atskaitos sistema su suvedimo ir išvirtimo švytuoklėmis. Tai užtikrina tikslius rezultatus be sudėtingo stendo kalibravimo.

Ratų suvedimas apima krypties ir išvirtimo kampo patikrinimą pagal transporto priemonės gamintojo specifikacijas ir abu šie parametrai yra vienodai svarbūs. Galite išgirsti, kad jie apibūdinami kaip "toe in", "toe out", "positive camber" arba "negative camber".

Kryptis "Toe" reiškia, ar padangų priekiniai kraštai skersai ašies yra arčiau ar toliau vienas nuo kito nei padangų galiniai kraštai. Skirtingų tipų transporto priemonėms reikia skirtingų "toe" nustatymų, atsižvelgiant į tai, kaip ratai traukia vienas prie kito arba vienas nuo kito.
Padangų posvyris arba išvirtimas (angl. Camber) - tai padangų posvyris į vidų arba į išorę, kurį nustato transporto priemonės gamintojas. Jį gali paveikti kelio duobės, todėl reikia reguliariai tikrinti, ar išvirtimas atitinka automobilio gamintojo keliamus reikalavimus.

Kodėl svarbu atlikti ratų suvedimą?
Dėl neteisingo suvedimo gali greitai ir netolygiai susidėvėti padangos ir netgi nukentėti automobilio valdymas ir saugumas.

Kas turi įtakos ratų suvedimui?
Ratų suvedimui paprastai įtakos turi rato atsitrenkimas į kelio duobes arba pernelyg didelis vairo mechanizmo ar pakabos komponentų nusidėvėjimas. Ratų ir padangų sureguliavimas pagal jūsų transporto priemonei keliamus reikalavimus yra svarbus būdas užtikrinti sklandų važiavimą ir maksimaliai išnaudoti padangas.

Kaip pastebėti kad ratų suvedimas yra neteisingas?
Verta atkreipti dėmesį į neįprastą padangų nusidėvėjimą, pavyzdžiui, ankstyvą vidinio arba išorinio krašto nusidėvėjimą, kuris gali atsirasti dėl neteisingo ratų posvyrio.

Kas gali atsitikti dėl neteisingo ratų suvedimo?
Dėl neteisingo ratų suvedimo gali greitai susidėvėti padangos kraštai, o tai gali turėti įtakos transporto priemonės valdymui ir, be abejo, reikšti, kad padangą reikia pakeisti anksčiau, nei būtų reikėję. Pavyzdžiui, rodmenys galėtų būti 2-4-4 mm arba 2-1-0 mm, kaip parodyta paveikslėlyje (toliau dešinėje).

TOP